منتدي الحب والرومانسية
أهلا ومرحبا بك عزيزى الزائر معنا
نتمى لك قضاء اسعد الأوقات معنا
: إداره منتدى الحب والرومانسيه
منتدي الحب والرومانسية
أهلا ومرحبا بك عزيزى الزائر معنا
نتمى لك قضاء اسعد الأوقات معنا
: إداره منتدى الحب والرومانسيه

منتدي الحب والرومانسية

منتديات ترفيهيه شامله افلام العاب خواطر رومنسيات كليبات اغانى صور برامج كمبيوتر انترنت اسلاميات رياضه موضه ازياء دردشه منتديات الحب والرومانسيه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

شاطر

ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى

كاتب الموضوعرسالة
shbasey
المراقب العام
المراقب العام
shbasey

ذكر اسم العضو : محمود
تاريخ الميلاد : 25/01/1990
محل الاقامة : الاسكندرية
علم دولتك : ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Female31
عارضة الطاقة :
ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Left_bar_bleue100 / 100100 / 100ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Right_bar_bleue

ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Empty
مُساهمةموضوع: ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى   ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى I_icon_minitimeالإثنين 12 يوليو 2010, 2:53 am

انا حبيت واحدة كانت لية اكتر من روحى حابيتها لدرجة ان اى حد ياخد روحى ومش ياخودها منى كانت الظروف واقفة بينا قدرت اتحدى الظروف وهزمت الظروف وكان ده على حساب صحتى وكنت فرحان عشان قدرت اهزم الظروف عملت عشانها المستحيل وصلت درجة حبى ليها لدرجة الموت كان اهون عليا الموت ومش تضيع منى عمرى مازعلتها فى حياتى حسيت اناى اتولدت من جديد معاها كنت عايش عللشان خاطرها كنت عايش ليها بس لو كنت انا فرحان وكانت هى حزينة بنسى فرحى وبحزن على حزنها لو انا حزين وهى فرحانة كنت بنسى حزنى وافرح عشان هى فرحانة اتغيرت كتير علاشانها بجد كانت كل حاجة ليا روحى وقلبى وحياتى اخلصت ليها لدرجة الجنون وحابيتها لدرجة الجنون
وفضلت على كدة اكتر من سنتين وحددت معاها انى اخلص تعليمى واتادملها على طول وانا كنت فى 3 كلية يعنى ناقص سنة واحدة وعشت على امل امتى تكون جمبى
وبعد ده كله كنت قاعد قبل امتحنات نص السنة بشهر وصلتنى رسالة قالتلى فيها محمود انا اتخطبت خلينا اخوات انا لما قريت الرسالة جاتلى حالة من السكوت فضلت معايا اكتر من اسبوع ماكنتش بكلم حد والحمد لله قدرت افوق من الحالة ديه بس المشكلة دلوقت بعد كل الى حصلى بحبها ومش قادر انساها نفسى انساها والله مش عارف انا كل يوم بتمنى اموت عشان مش عارف اعيش لما بصحى من النوم بافتكرها بقول امتى انام عشان استريح ومش افتكرها ووالله العظيم لما بنام بحلم بيها يوميا انا مفيش يوم فيه مادمعتش عليها اتكسرت قوى نفسى ارجع زى الاول اضحك واهزر انا بمشى فى الشارع بحس انها ماشية جامبى تعبت يا جماعة انا محتاج للمساعدة بجد نفسى اعيش انا مش عايش ولو الحياه هتفضل معايا كدة انا مش عايزها ساعدونى يا جماعة ساعدونى ساعدونى
عيون ساهرة
مشرفة
مشرفة
عيون ساهرة

انثى اسم العضو : ريم
تاريخ الميلاد : 30/08/1985
الأوسمة : ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Tmiz
محل الاقامة : القاهرة
عارضة الطاقة :
ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Left_bar_bleue100 / 100100 / 100ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى   ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى I_icon_minitimeالإثنين 12 يوليو 2010, 3:06 am

اخي وصديقي محمود
لو الانسانة ديحبتك زي ماانت حبتها كانت هتستناك
زي مااي واحدة بترتبط باللي يحبها وتصبر وتستحمل المستحيل
لكن هي للاسف محبتكش
متبكيش عليها وانساها واعتبرها فترة وخلصت ف حياتك
ونت لما تخلص دراسة وتشتغل هتنساها مع مرور الوقت
الايام بتنسي بس هم شيء ان انت يكون عندك استعداد انك تنساها
ومتفكرش فيها تني خدت عهد ع نفسك انك تنساها
وانشاءالله هتقابل واحدة تحبك وتحبها وترتبط بيها وتكون معاها اسرة
لكن هي اختارت حياتها وانت كمان لازم تختار حيات
اشغل نفسك بالتقرب الى الله
والخروج مع اصحابك والنت وطبعا ف الشغل
وهتلاقي نفسك بتنساها تدريجيا
وربنا يوفقك ف حياتك انشاءالله
تحياتي لك
الفارس المصري
Admin
Admin
الفارس المصري

ذكر اسم العضو : admin
الأوسمة : ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى W4
محل الاقامة : قلب العالم
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى   ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى I_icon_minitimeالإثنين 12 يوليو 2010, 3:12 am

اعتقد اخي ان هذا لم يكن حب من طرفها
اعتقد انها لو احبتك مثلما احببتها لتحدت الظروف من اجل هذا الحب كما قمت انت وتحديت كل الظروف
ولكن دعني اسالك
اتردي ان تعيش معها وقلبها ليس لك
اعتقد انه لا
كما اعتقد انك لم تخسر حبا كبيرا ولا قلب كما تدعي ولكن اعلم جيدا انها هي من خسرت
خسرت انسان وقلب تحدي الصعاب وكان مستعد ان يقدم روحه من اجل لحظة تعيشها سعيده
ارجع اخي الي حياتك واعلم انك سوف تجد من يقدر حبك
ويستطيع ان يصون قلبك

https://lover4.yoo7.com
تاج الحب
مشرفه قسم التعارف
مشرفه قسم التعارف
تاج الحب

انثى اسم العضو : تاج الحب
تاريخ الميلاد : 19/06/1993
محل الاقامة : فى اسمى معانى الحب
عارضة الطاقة :
ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Left_bar_bleue30 / 10030 / 100ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى   ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى I_icon_minitimeالإثنين 12 يوليو 2010, 4:06 am

اعلم تماما ان نسيانها صعب بالنسبة لك ولكنى مع اختى الغالية عيون ساهرة واخى الغالى بشير واقول لك حاول ان تنساها بقدر المستطاع لانها بالفعل لم تكن تحبك مثلما كنت تحبها واقول لك حاول ان تنساها لانها لم تكن تحبك واذا كانت هى تعلم ان بعدك عنها صعب عليها لم ترضى ان تتخلى عنك بهذه السهولة مهما فرضت عليها اصعب الظروف لان الذىيحب لا يتخلى على من يحبه بهذه السهولة
اختك
تاج الحب
shbasey
المراقب العام
المراقب العام
shbasey

عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى   ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى I_icon_minitimeالإثنين 12 يوليو 2010, 5:18 am

كلامكم بجد بيريحنى بس ادعولى اقدر انساها وبجد انا سعيد ان ليا اصدقاء زيكم واتمنى ان تدوم الصداقة الف شكر
دندون
مشرفة قسم علم النفس
مشرفة قسم علم النفس
دندون

انثى اسم العضو : dandon
تاريخ الميلاد : 20/09/1989
محل الاقامة : عمان
علم دولتك : ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Female67
عارضة الطاقة :
ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Left_bar_bleue20 / 10020 / 100ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى   ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى I_icon_minitimeالإثنين 12 يوليو 2010, 4:17 pm

اخي محمود لن اقول لك انساها لأن الذي يحب بصدق لا يستطيع النسيان
لكن اجعل من ضعفك مصدر قوه لك وتحدى ألمك وواجه جراحك بالصمود امامها
وكن واثق ان الحب سيدق بابك من جديد وسيكون حب كامل الى ابعد الحدود
انت انسان صاحب مشاعر نبيله وحساسه
حول كل تعبك الى قوة واترك الدنيا تأخدك الى شيء اخر يدعك تنساها مع الوقت وتخرج منك الى الابد
وخبئ كل مشاعر الحب بقلبك للأنسانه التي تستحقها بجداره
تحياتي لك.
خواااطر مكسوره
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف
خواااطر مكسوره

انثى اسم العضو : خواطر مكسوره
تاريخ الميلاد : 20/10/1989
محل الاقامة : مصر جنوب سيناء
عارضة الطاقة :
ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Left_bar_bleue20 / 10020 / 100ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى   ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى I_icon_minitimeالإثنين 12 يوليو 2010, 5:38 pm

رجاء قف و لو مرة واحدة وقفة جادة لتجنب مثل هذه المآسي
لو كنت مرة باذلا جهدا فابذله ولو مرة واحدة بأقصى ما يمكن لتنطلق إلى الحياة من جديد مولودا جديدا فنفرح بك
لقد حان أن تضع حدا للآلام و حدا لهذا القلب
فو الله للقلب قدرة كبيرة كما أحب يمكنه أن يتخلص من هذا الحب

معادلات الحب مختلفة عن المعادلات العادية
فمن تحبه بسهولة صعب أن تتخلى عنه و تنساه بسهولة
أحببت سنة فلن تنسى إلا بعد خمسة سنوات بالجهاد و المجاهدة
و ربما يعود الحب القديم وآلامه و ذكرياته في لحظة

لذا يحتاج الشخص إلى همة و إرادة و محاولات جادة و إجتهاد و عدم الإستسلام لما يقال و عرف عن الحب
من أنه لا يمكن التخلص منه و أنا أقول لك بأنك يمكنك التخلص منه.

هنا أحب أن أقدم بعض الطرق للتخلص من الحب:

1- الرجوع إلى الله : هو من أقوى و أهم الوسائل التي تخلصك من ذلك الحب الذي أشقاك ولا يعني هذا بأن كل العاشقين بعيدين عن الله لكن ما أقصده هو أن يقبلوا على الطاعات أكثر مثل السنن والذكر و الاستغفار و على صلاة الوتر خاصة فصلاة الوتر مهمه جدا تقربك كثيرا من الله ,قم بالليل صلي قدر ما تستطيع أرفع يديك إلى من أبتلاك بالحب فهو القادر على أن ينزعه من قلبك ناجي ربك بصدق تضرع اليه بأسمائه الحسنى أطلب منه أن يطهر قلبك من ذلك الحب و أن يثبتك على صراطه المستقيم و أن يبدل الحب الذي بقلبك بحبه و يملأ قلبك بنوره . أستمر على دعائه في كل صلواتك ولا تقنط من رحمته ضع حملك و ثقلك عليه هو وحده من بيده القلوب يقلبها كيفما يشاء و أكثر من قراءة القرأن و أنفثه على ماء و أشربه و أغسل صدرك و وجهك به و لن يخذلك الله أبدا إذا ما أخلصت النيه في التخلص من حبك الفاشل القديم .

2- عدم إسترجاع الذكريات القديمة مهما حصل :
الابتعاد قدر الإمكان عن الدخول في الذكريات القديمة و الوقوف على الأطلال و التحسر عليه و تمني لو أنه بقي و لم يرحل ، فالذكريات سواء سيئة أو جميلة فهي تتعب القلب و الروح كثيرا والذكريات تجلب المشاعر القديمة وربما تصاب أو تصابين بالاكتئاب واليأس.

3- عدم قراءة الأشعار القديمة و الرسائل القديمة أو قراءة أشعار الحب و الغزل:
الكثير من العاشقين يتبادلون الرسائل الغرامية على الورق أو على البريد الإلكتروني فيجب التخلص منها فورا وعدم قراءتها و لو كانت عزيزة على القلب، أيضا الكثير من العاشقين لديه أشعار عن المحبوب عليه ألا يقرأها على الأقل لمدة طويلة سنتين ثلاث أو أكثر، أيضا عدم قراءة أشعار الغرام و الغزل بصفه عامه فهي حتما ستقلب الأوجاع و الذكريات.

4- التخلص من كل شيء يخص المحبوب:
مثل الهدايا مثلا فهي تربطك بالمحبوب.

5- الإبتعاد عن أخبث إختراعات الأرض ولو مؤقتا وهو التلفاز:
99 بالمائة من المسلسلات و الأغاني كلها تتضمن قصص الحب و الغرام وخاصة الأغاني فهي تقلب الأوجاع بشكل رهيب، إذ أن بعض الأغاني تذكرك بمواقف معينه بالحبيب وسماعك لتلك الأغاني أو أي أغنيه غراميه أخرى ستعيد ذكرياتك معه و هذا مما يزيد شقائك و تعبك النفسي فأبتعد عنها و أبدلها بسماع القرأن الكريم فهو يريح القلب .

6- عدم لوم النفس أو لوم واقعك :
لا تلم او تلومي نفسك لماذا أحببتها أو أحببتيه ؟ بل بالعكس تقبل نفسك و قل هي تجربة و مرت تعلمت منها الكثير و أقنع نفسك بأن الإنسان لابد أن يمر بتجارب ليتعلم أكثر بحياته .

7- لا تقنع نفسك بأنه لو كانت العلاقة مع المحبوب مستمرة لكنت من أسعد الناس:
قل او قولي الحمدلله على كل حال ، انتهت القصة مع المحبوب ولا داعي لأكمال فصول خيالية
فلا فائدة من ذلك سوى الهروب من الواقع قليلا ثم تعود فتصدم بواقعك فلا أنت من دنياك و لا أنت من خيالك
اذا لماذا تتمنى الأماني الكاذبة؟

8- لا تنسيك الفتاة القديمة إلا الجديدة، ولا ينسيك الفتى القديم الا الفتى الجديد:
هذه ليست دعوة لحب جديد بأن تحب فتاة أخرى أو تحبين فتى آخر
بل كتبت هذا لأخبرك أنه يجب أن تدعوا الله أن ييسر لكم الزوجة أو الزوج الصالح الصادق المخلص المحب المحبوب فوالله أقسم لكم بيد الزوجة أن تنسيك من عشقتها (لو أردت ذلك وأحببت زوجتك و أقبلت عليها بمحبتك و صدقك) و أنت كذلك أختي بيد زوجك أن ينسيك كل آلامك ( فقط لو احببتيه و منحتيه حبك الخالص وقلبك) أكرر لو أخلصتم النيه بذلك .

9– تجنب الألفاظ السلبية:
(مستحيل أنساه) ، ( مستحيل أحب غيرها) ، (كانت أكثر وحدة تفهمني) ، (كان أكثر واحد يفهمني)
دائرة مفرغة نصنعها بأيدينا لنعذب أنفسنا و ندخل أنفسنا عذابات الحب و آلامه
هل هذه العبارات ستغير واقعك؟
هل ستعيد لك المحبوب؟
هل ستنفعك في شيء؟
بل ستضرك و تجلب لك التعاسة و القنوط من رحمة الله وفضله و كأن الله لم يخلق إلا شخصا واحد يستحق كل هذا الحب ، بل والله ربما أن الله نجاك أو نجاكي أختي من استمرار العلاقة معه او معها فربما لن توفقا في الزواج و تعيشان أسوأ حياة وتنتهي حياتكما بالطلاق يجب أن تؤمنوا بقول الله تعالى عسى أن تحبوا شيئا و هو كره لكم و عسى أن تكرهوا شيئا و هو خيرا لكم . ثقوا تماما بأن خط الله لا يخط إلا بخير و لو علم بالخير لك في إستمرار هذا الحب لما أراد لك بالإنفصال عن حبيبك و إنتهائه للأبد .

10- حاول أن تغير نمط حياتك أشغل نفسك بأعمال إضافيه تشغل معظم أوقاتك , قم بزيارة الأصدقاء المقربين اليك حاول أن تمرح معهم و أخرج معهم بنزهات مسليه, أشترك بالنوادي الرياضيه أو المراكز الصيفيه .

أهم شيء هي العزيمة و الصبر و التحدي حياتك يجب أن تكون ملكا لك لا لشخص
بل لا بد أن تكون حياتك لله عز وجل لا لمخلوق بل لخالق الأرض والسماوات

و عتبي الأكبر على هؤلاء الذين صدموا من أحبوا كأن تكون الفتاة تتلاعب بالمحب أو أن الفتى ترك حبيبته و أحب غيرها
هؤلاء هم أجدر أن لا يحزنوا كثيرا لأن الحلم الذي عاشوا لأجله أتضح أنه سراب كاذب

أما من أحب فتاة وأحبته لكن الظروف أحالت دون زواجهم فهؤلاء من يحتاجون صبرا أكثر و جهادا أكبر
كي يحيوا حياتهم و ربما يظل الواحد منهم يحب المحبوب حتى آخر لحظة من حياته
هؤلاء أقول لهم بأنكم ستتمكنون من نسيان من أحببتم و لكن تحتاجون لإتباع كل ماذكرت من حلول و وسائل و بالصبر الكبير و قوة العزيمه و الإراده و بصدق النيه في نسيان ما مضى .

دعواتي لكل من أدمى الحب قلبه

اسفه على الاطاله
امورة المغرب
عضو vip
عضو vip
امورة المغرب

انثى اسم العضو : فوفو
محل الاقامة : بمنزلنا ههههه
علم دولتك : ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Female49
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى   ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى I_icon_minitimeالثلاثاء 03 أغسطس 2010, 2:48 am

انا فهمتك وحسيت بيك لاني مريت بهيك ظروف وما بلومك ومشان هيك مو لازم تلوم نفسك ولا تعدب نفسك .وحقول لك كلمتين اللي نساك انساه ..
ولازم تنساها متل ما نسيتك وهي مو مقدرة تكون من نصيبك مشان هيك انس انك حبيتها بعرف ان الدكريات بتفضل في القلب وما بتفارقه بس ده قدر ومكتاب اوك .
الله يشفيك يارب ويخليك تنساها بسرعة
تقبل مروري فوفو
shbasey
المراقب العام
المراقب العام
shbasey

عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى   ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى I_icon_minitimeالثلاثاء 03 أغسطس 2010, 3:04 am

شكرا لكى اختى
waylove
عضو جديد
عضو جديد

انثى اسم العضو : waylove
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
محل الاقامة : في قلب ماما
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى   ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى I_icon_minitimeالجمعة 27 أغسطس 2010, 5:01 am

لازم تحاول تنسى العمر قدامك انته اتحديت الظروف وهى كانت عارفه انك بتحبهاومع ذلك وافقت وطخطبت لازم تحاول تنساها
رهف الايام
عضو جديد
عضو جديد

انثى اسم العضو : رهف الايام
تاريخ الميلاد : 28/02/1994
محل الاقامة : في حضن ماما
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى   ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى I_icon_minitimeالجمعة 27 أغسطس 2010, 11:39 am

لازم تنسي اخي محمود لان دي بجد ما يتبكاش عليها وحاول تشغل نفسك باي حاجة بتحبها والحياه لسه قدامك ما تياس انت لسه في اول حياتك وانا والله حاسة بيك لانها المشكله دي حصلت معايا بس والله بمرور الزمن نسيت وكمان اللي يبيعك بيعه شوف نفسك وحياتك وانسي وان شاء الله ربنا يكتبلك بنت كويسه وبتحبك ان شاء الله ربنا يوفقك بس انت انسي وفكك كدا الدنيا مش مسهتله عيش حياتك وان شاء الله ربنا هيكرمك باذن الواحد الاحد
بسكوته ناعمه
عضو مشارك
عضو مشارك
بسكوته ناعمه

انثى اسم العضو : بسكوته ناعمه
تاريخ الميلاد : 09/09/1982
محل الاقامة : الاسكندرية مصر

علم دولتك : ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى YemenC
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى   ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى I_icon_minitimeالجمعة 27 أغسطس 2010, 6:33 pm

اخى العزيز محمود

الحياة لا تقف على شئ حدث

والحب مكانه القلب واذا فارق القلب فلم يكون له وجود

لذلك فهي لم تحبك ابداا

ولا بد من وقفه منك لتستعيد حياتك من جديد

وتجد حب جديد يسعد ايامك الشقيه هذه

اتمنى لك السعاده

تقبل مرورى
حكايه
مشرف المنتدي الاسلامي
مشرف المنتدي الاسلامي
حكايه

انثى اسم العضو : حكاااااااااايه
تاريخ الميلاد : 09/11/1993
محل الاقامة : اخر الدنيا
عارضة الطاقة :
ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Left_bar_bleue70 / 10070 / 100ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى   ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى I_icon_minitimeالسبت 28 أغسطس 2010, 2:16 am

اخي ما في غير
الله يعينك
وانا بتفق مع اخواني
وخصوصا رد اختي عيون ساهره
ورد مديرنا اكيد
واكيد نسيانها صعب ولكن لازم تنسي عشان تعرف تعيش وتمارس حياتك الطبيعيه
ولازم تمارس حياتك بدون اي انكسار
ولازم انك ما تبين لاي حد انكسارك دي حتي لو هيا
خليك قوي وخلي ايمانك بالكريم اقوي
عشان يعينك علي ما انت فيه
ربي يسهل لك
ويحفظك ويكرمك وينسيك
تحيتي
الكلمات الدليلية
ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى,ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى,ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى,

ساعدونى بجد عشان انا تعبت ومش قادر اعيش ساعدونى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» من الصعب أن تعيش بحياة شخص لا هو قادر يكون لك و لا قادر يتخلى عنك
» الله خلق عبده عشان العبادة **** ماهو عشان مفاخر العرق بالعرق
» لن اعيش وتهلكي انت
» ساعدونى لكى لا اتجنن!!!
» بليز ساعدونى